sobota 17. července 2010

a zase další fňukání...

A zase další fňukání. Já vim, jsem holka ubulená a emocionálně rozjitřená.
Možná se dám do pláče, když mi chce někdo pomoci, možná mi tečou slzy, když mě někdo obejme a možná tu řeším něco ve velmi nákladné kocovině a nemám na to ani v nejmenším právo.
Už chápu, že tohle tady není deníček. Už vím, že někdo ty mé blafy také čte. A celkem mě to i vyděsilo :-).
Jenže - co já vím, co bude zítra. Někdy si chci své vzpomínky a pocity uchovat.
Snad je to ten jeden z těch bolestivějších... možná... ale proč ne - život není růžovej a není nic lepšího, než se zpětně ze svých chyb učit.


Ty motýlky v břiše
snad chtěla bys pochytat.
Jen ležet a spát, raději nedýchat.
Už cítíš to, n e ch c e š
a chvěješ se tiše ...
Ach ráno, můj zachránce, mělo bys pospíchat.

Ty motýlky v břiše
teď snažíš se pochytat.
Ta sžíravá touha - těla se dotýkat ...
jenže nemůžeš, nesmíš,
teď rozum ti píše
a slova co hladí jen snažíš se polykat.

Ty motýlky v břiše
dávno nemůžeš pochytat.
Snad včera - či jindy, dnes nedá se počítat.
Ač srdce bolí a pálí i duše,
Buď hrdá, buď silná a snaž se už nevzlykat.

Žádné komentáře:

...

*****

Adele

http://www.youtube.com/watch?v=W8hWNyb0bNM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Vl7spqkXgpY&feature=related

poslední dobou...

Maria Mena

jsou,byli a vždycky budou nejlepší :-)

all my life

radši nevzpomínat...