sobota 28. června 2008

absolutoria

tak, a část lidí už to má za sebou. Úspěšně uzavřeli ročník, vytvořili a předali své absolventské práce a složili neuvěřitelnou, hodinovou, vydeptávající ústní zkoušku z nechutných předmětů jako například teorie masové komunikace. A já?
Inu mě se povedlo v pátek teprve úspěšně uzavřít ročník. Takže teď - nejsem už student VOŠ Publicistiky, ale zároveň ještě nemám titul (ne snad že by titul Dis. byla nějaká výhra).
Vlastně bych na sebe měla být hrdá - dvě čtvrtiny práce už mám za sebou...ukončila jsem veškeré předměty a mám uznanou docházku (a to i přesto, že v některých předmětech jsem rozhodně nebyla zrovna nejvzornější studentka).
Jenže to horší mě teprve čeká - musím dotočit absolventskou práci , vymyslet, o čem vlastně je (to mi totiž jaksi během roku vyšumělo z hlavy, takže mám hodinu hrubého materiálu a šlus...), a pak se opět začít šrotit - tentokrát ale trošku víc než obvykle - na závěrečné zkoušky...

ÁAAAAAchjo....mě se ale nic tak nechce...


.. dodatek o krapet později.. absolutoria jsem zvládla. Nebyla to taková fraška, jak všichni říkali - dala sem to opravdu o prsa ! Málem sem prolítla z Teorie masové komunikace, ale stařičkého pana doc. Vymazala jsem obměkčila svým dokumentárním talentem při praktické ukázce - vytvořila sem 20ti minutový film o třídění odpadu z netradičního - adrenalinového pohledu typu docusoap-document .. snad se mi někdy podaří ho protlačit i sem.. kdo ví.. sklidila sem pochvalu nad svým estetickým vnímání, stylistikou ... lehčí pokárání nad technickou úpravou (ale nejsem žádnej Famák, tak se to chápe)
takže lidi

Sem Šárka Topolová Dis. !!!

a hurá na další školu k bakaláři !!! :-(

Žádné komentáře:

...

*****

Adele

http://www.youtube.com/watch?v=W8hWNyb0bNM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Vl7spqkXgpY&feature=related

poslední dobou...

Maria Mena

jsou,byli a vždycky budou nejlepší :-)

all my life

radši nevzpomínat...